У навчанні розвиваємось

У навчанні розвиваємось
ДИТИНА - ВИЩЕ ТВОРІННЯ ПРИРОДИ І КОСМОСУ І НЕСЕ В СОБІ ЇХНІ РИСИ - МОГУТНІСТЬ І БЕЗМЕЖНІСТЬ ( Ш. АМОНАШВІЛІ ) Шановні відвідувачі! Раді вітати вас на ресурсі-супутнику сайта районного методичного кабінета. Сайт створений з метою бути ближчими до тих, кого цікавлять питання з царини дошкільної освіти. Тут подаються корисні для вихователів а також батьків новини та матеріали, розміщена інформація про дошкільні навчальні заклади Павлоградського району

воскресенье, 21 декабря 2014 г.

Перспективне планування організованої діяльності дітей з загальним недорозвитком мови старшого дошкільного віку



Актуальність програми:

Мовні проблеми сьогодні стали досить поширеними явищами. Одним із найпоширеніших є загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ).

За психолого – педагогічною класифікацією загальний недорозвиток мовлення – це системне порушення мовлення, що об’єднує різні складні мовленнєві розлади, при яких порушено формування всіх компонентів мовленнєвої системи: недостатність словникового запасу, граматичної будови і фонетико – фонетичної системи, зв’язного мовлення.

«Діти з загальним недорозвитком мовлення не можуть спонтанно, без надання допомоги ззовні стати на єдино правильний шлях формування мовлення – онтогенетичного розвитку мовлення нормальних дітей» (Л.Спіроова)

Щоб робота була успішною і результативною та для покращення корекційно – розвивального процесу розробила перспективне планування, яке охоплює всі сторони мовлення відповідно до Базової програми «Я у Світі» і пов’язується з лініями розвитку та сферами життєдіяльності.

Мета:
Розвивати фонетико – фонетичні процеси;
Удосконалювати лексико – граматичну будову мовлення;
Розширювати й активізувати словник дітей;
Формувати зв’язне мовлення та комунікативні здібності дітей;
Сприяти розвитку моторно – артикуляційних функцій, дрібної та загальної моторики, просодичних компонентів мовлення, нормалізувати емоційно – вольову сферу
Очікуваний результат:
Дана перспектива розрахована для дітей з ЗНМ старшого дошкільного віку, де вся робота спланована по принципу від простого до складного з поступовим навантаженням мовленнєвого і розумового розвитку дітей і служить основним матеріалом для організації системної корекційно – розвиваючої та корекційно – виховної роботи з дітьми.
Дана програма апробована на методичних засіданнях вчителів – логопедів м. Чернігова, схвалена творчою групою і успішно використовується в роботі з дітьми з освітніми проблемами.

Планування - вересень, жовтень [211.5Kb]
http://pavlrmk.at.ua/Detskiy_sad/WordDoc1/planuvannja-kviten-traven.doc
Планування - листогпад, грудень, січень [373Kb] http://pavlrmk.at.ua/Detskiy_sad/WordDoc1/planuvannja-listopad-gruden-sichen.doc
Планування - лютий, березень  [316.5Kb] http://pavlrmk.at.ua/Detskiy_sad/WordDoc1/planuvannja-ljutij-berezen.doc
Планування - квітень, травень  [270Kb] http://pavlrmk.at.ua/Detskiy_sad/WordDoc1/planuvannja-veresen-zhovten.doc-211.5kb.doc

Комментариев нет:

Отправить комментарий